e-Ügyintézési rendszer bevezetése
Tisztelt Szülők, Gondviselők!
Örömmel tájékoztatom, hogy 2018. novemberében bevezetésre került iskolánkban a pilot elektronikus ügyintézési rendszer (továbbiakban: e-Ügyintézés).
A Köznevelés Állami Fenntartóihoz és a fenntartásukban lévő köznevelési intézményekhez történő bevezetése a Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat-Egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE) KÖFOP kiemelt projekt keretében a Klebelsberg Központ vezetésével valósul meg.
A pilot elektronikus ügyintézési rendszer implementációjában a Klebelsberg Központon kívül valamennyi tankerületi központ, továbbá a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal és az Agrárminisztérium alá tartozó egyes intézmények vesznek részt.
A pilot elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése az intézmények és a folyamatok szintjén is több lépcsőben valósul meg.
Az első lépcsőben az alábbi 12 folyamatot vezettük be:
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése
- Kiiratkoztatás a köznevelésből
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése
Felhívom a figyelmét, hogy a rendszerbe történő belépés a KRÉTA naplón keresztül lehetséges, kizárólag gondviselői jogosultság használatával!
Belépési link: https://eugyintezes.e-kreta.hu
A rendszer használatával kapcsolatban további információk érhetők el az alábbi hivatkozáson.