e-Ügyintézési rendszer bevezetése

Kréta logo

Tisztelt Szülők, Gondviselők!
Örömmel tájékoztatom, hogy 2018. novemberében bevezetésre került iskolánkban a pilot elektronikus ügyintézési rendszer (továbbiakban: e-Ügyintézés).

A Köznevelés Állami Fenntartóihoz és a fenntartásukban lévő köznevelési intézményekhez történő bevezetése a Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat-Egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE) KÖFOP kiemelt projekt keretében a Klebelsberg Központ vezetésével valósul meg.

 

A pilot elektronikus ügyintézési rendszer implementációjában a Klebelsberg Központon kívül valamennyi tankerületi központ, továbbá a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal és az Agrárminisztérium alá tartozó egyes intézmények vesznek részt.

A pilot elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése az intézmények és a folyamatok szintjén is több lépcsőben valósul meg.

Az első lépcsőben az alábbi 12 folyamatot vezettük be:

  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése

Felhívom a figyelmét, hogy a rendszerbe történő belépés a KRÉTA naplón keresztül lehetséges, kizárólag gondviselői jogosultság használatával!

Belépési link: https://eugyintezes.e-kreta.hu

A rendszer használatával kapcsolatban további információk érhetők el az alábbi hivatkozáson.

Megosztom